Tuesday, August 21, 2007

Ting jeg liker med utseendet mitt

Minneapolise og Egoisten har skrevet om de delene av kroppen sin som de liker med seg selv. Etter at jeg lovte å prøve har jeg kanskje angret meg litt, men jeg kan jo nevne de tingene jeg får mest komplimenter for:

- Øynene. Mange sier at øynene mine er vakre/pene
- "Søthet"... akkurat hvilken kroppsdel søtheten sitter i vet jeg ikke ... kanskje smilet?
- Håret. My hår, my hår, my hår is OK :-)
- Stemmebåndene er jo en kroppsdel. Jeg synger ikke så dårlig.
- Og så får jeg komplimenter for en kroppsdel som pleier være dekt av klær, og som jeg rødmer av hvis jeg må nevne her.

Jeg utfordrer Party Girl og Thomas.

9 comments:

Anonymous said...

På bildet ditt ser du jo vakker ut. Og jeg er glad for at du tok utfordringen :-)

Minneapolise said...

Du er absolutt en kjempesøt jente, både utseendemessig og fordi du alltid er så sprudlende :)

Du tok ikke med nesa di, men du har sånn nese som jeg alltid ønska meg da jeg var yngre. En liten søt en. Har blitt flinkere til å akseptere min store beinete nese med årene, nå synes jeg ikke den er så verst lenger.

Solveig said...

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, damer! :)

Gretten said...

Her må Gretten trene skjønner jeg. Er nok ikke så god på komplimenter som de to andre kommentatorene. Men du er søt ja, kniiis ;-)

Solveig said...

Gretten: Det komplimentet holder lenge! Takk! ;)

Unknown said...

OK. Siden damene er hyggelige, så skal jeg være minst like hyggelig:
Du ser veldig bra ut! Pent smil, snille øyne. Jepp - ei pen jente.

Egoisten
- åtgaumsforvaltar med rødmende kinn

Solveig said...

Egoisten: Tusen takk! Det var noe å våkne til! Dette blir en fin dag, tror jeg. :)

Anonymous said...

Rompa di? Som man roper i skogen, får man svar..

Anonymous said...

All pizza places of USA http://pizza-us.com/texas/Dallas/Peter%20Piper%20Pizza/75208/

Find your best pizza.