Sunday, August 26, 2007

bloggesjekking

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg må si noe. Esquil har skrevet en post til meg, men jeg er usikker på hva han egentlig er ute etter. Jeg ble helt paff da jeg så det, og vet ikke hva jeg skal tro. Hvis dette er en spøk, så må jeg si at det er ganske sykt. På den annen side er det hyggelig med litt oppmerksomhet, dersom det er ektefølt.

Jeg har sett at andre bruker bloggen sin til å møte nye mennesker og det er ikke fritt for at noen flørter ganske åpenlyst også, men når det plutselig skjer med en selv så er det vanskelig å ikke være skeptisk. Jeg må innrømme at jeg har vært borti litt av hvert når det gjelder sjekking, og nå er det nesten så jeg lurer på om det finnes noen normale menn der ute...

17 comments:

Rigmor said...

For hva det er verdt så tror jeg ikke på normale menn. Og om de mot all formodning finnes så tror jeg at jeg blir litt redd dem.

Esquil said...
This comment has been removed by the author.
Solveig said...

Hei Rigmor :-) Velkommen hit!

Det er sant, å være 'helt normal' er sikkert umulig. Men jeg tror det fins mer normale måter enn dette. Først har han en avstemning om hvem han skal sjekke opp, og deretter legger han an på meg som om jeg var den siste jenta i verden. Det blir litt rart, blir det ikke? Eller er jeg paranoid nå?

Gretten said...

Snodig opplegg ja.

Rigmor said...

Javisst må det finnes måter mer normale enn denne: å bestemme hvem man skal legge sin elsk på gjennom en avstemning er ikke en metode jeg har sett før.

Anonymous said...

Det er vel det nærmeste man kommer et arrangert bloggekteskap?

Og for å finne ut om han er deg verdig, må du sette kjærligheten hans på prøve...

Anonymous said...

Jeg er nå i alle fall 100% normal, kun interessert i hodet ditt og bryster er for meg definert ved sin rolle i yngelpleien.

Meg said...

Selvfølgelig finnes det normale menn. Imidlertid tror jeg neppe du er utsatt for en av dem nå.

Unknown said...

Vel, du kan faktisk komme til å finne en person i bloggsfæren som kan bli en hyggelig bekjentskap. Folk møtes jo på de utroligste steder. Gi nå mannen en sjanse:) (selv om det er et av prosjektene hans..)

Egoisten
- Åtgaumsforvaltar med spent holding til fortsettelsen

Minneapolise said...

Ikke verst velkomst i bloggerbyen du har fått da, skjønner godt at du er litt overveldet!

Men når det er sagt så synes jeg du burde give it a go! Mange jenter som gjerne ville vinne den avstemninga da, hadde stemt på meg selv om jeg hadde vært singel jeg. En fyr med talent og bra humor er jo ikke å forakte!

Jeg melder meg frivillig til å være liksom-rik-tante-i-Amerika for barna deres :D

Solveig said...

Gretten:: Ja, du er enig?

Rigmor: Nettopp! Det blir vanskelig å vite om jeg skal ta det seriøst.

HvaHunSa: He he! Ja, det er et poeng.

Fehodeode: Da får jeg sette deg opp på listen over de normale.

Maria Mytterist: Hm...Interessant. Takk for advarselen.

Egoisten: Enig i det du sier om at det faktisk finnes hyggelige mennesker i bloggsfæren. :) Kanskje han fortjener en sjanse.

Minnea: Nå har jo du hatt en finger med i spillet her, etter det jeg leser i posten fra Esquil. -Det er dårlig gjort å prate om andre bak deres rygg! Men Rik Tante Amerika skal du alltids få lov til å være. ;)

Anonymous said...

Det er ikke bare du som ble litt paff av dette nye prosjektet til Esquil. Jeg er som Egoisten veldig spent på fortsettelsen. Hvem vet, kanskje kjemien er der?

Støvkorn said...

Kjempegøy å bli "prosjektet" til noen... eller hva syns du egentlig?
Ektefølt? mja... tok han kontakt med deg på mail eller via en kommentar før han blåste ut navnet ditt over hele bloggverdenen?

bigdaddy said...

Esquil begynte med å offentliggjøre dette. Om det skulle vise seg at han er en slask, noe jeg ikke har grunn til å tro, så er jo hele greia offentlig.

Du kan jo dra på date, og si at du er usikker på seriøsiteten i dette. Om det er seriøst og bra, så har du jo alt å vinne.

Om du blir lurt, så kan du helt greit legge ut detaljer om hvorfor Esquil ikke er den rette for deg.

Så kjør på. Alt å vinne, ingenting å tape!

care said...

Normale menn....phø.....

Anonymous said...

I wish not concur on it. I over nice post. Specially the appellation attracted me to study the sound story.

Anonymous said...

Good fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.